Моя Батьківщина - Україна

Україна - це сила, це єдність, це одне серце на мільйони! Нас об’єднують важливі речі! Бо разом ми - сила! Тому, що вогонь, який палає у серцях українців може запалити весь світ! Тема миру сьогодні є актуальною, як ніколи! Бібліотека, як інформаційний заклад, оперативно реагує на усі події у нашій країні. Патріотизм - це одна з ознак людського характеру, яка керує людською свідомістю, заставляючи робити великі і малі вчинки в ім'я своєї батьківщини. Це вияв нескінченної любові до рідного краю. Патріотизм виховує великих, сильних людей, які здатні пожертвувати власним життям заради своєї країни.
Моя Батьківщина - Україна.
Пишайся тим, що ти - українець!
Україна моя, для мене ти єдина,
Як рідна мати, що дала життя.
І щастя дні і в лиховісні днини
До тебе повертаю звіддаля.
Вклоняюся рідним вербам і тополя
І припаду до рідної землі.
Що маю я таку щасливу долю.
Великий Боже, дякую тобі.
Рідна моя земле!




Коментарі