Україно моя, ти одна, як життя

Україна - країна трагедій і краси, країна, де найбільше люблять волю і найменше знали її, країна гарячої любові до народу. Довгої вікової героїчної боротьби за волю. 23 вересня в бібліотеці відбувся літературно-музичний ранок "Україно моя, ти одна, як життя", а також створена книжкова виставка "Це моя Україна, це моя Батьківщина", де були запропоновані видання, які розкривають історію нашої Батьківщини. Під час заходу юні читачі розповідали вірші про рідний край, дізналися про долю нашої країни з козацької доби і до сьогодення, а також лунали пісні про нашу неньку - Україну.



Моя Україно, колиско-калино,
пізнати тебе мені щастя дано,
з тобою розлука - гірка моя мука,
Печаль журавля без гнізда в чужині.
Моя Україно , білявка- хатино
з твойого вікна світить доля мені.





Коментарі