Беззаперечний класик сучасної дитячої літератури

Я пишаюся, що не вийшов із дитинства, що зберіг дитячу душу. Це підтримує мене в нашому жорстокому світі і дає сили творити. (В. Нестайко)
Всеволод Нестайко - один з найулюбленіших дитячих письменників, чиї твори зростили не одне покоління. Хто не пам'ятає славнозвісних "Тореадорів з Васюківки" чи "В країні Сонячних Зайчиків"… Книги Всеволода Нестайка перекладено двадцятьма мовами світу, в тому числі англійською, німецькою, французькою, іспанською, російською, арабською, бенгалі, угорською, румунською, болгарською, словацькою та іншими.


За творами письменника знімалися фільми, що завоювали міжнародні нагороди. Телефільм "Тореадори з Васюківки" одержав на міжнародному фестивалі в Мюнхені Гран-прі (1968), на Міжнародному фестивалі в Алегзандрії (Австралія) - головну премію (1969). Кінофільм "Одиниця з обманом" премійовано на Всесоюзному кінофестивалі у Києві (1984) та відзначено спеціальним призом на кінофестивалі у Габрово (Болгарія, 1985).

Щоб провести вільний час цікаво та захоплююче в бібліотеці відбулась презентація серії книг класика сучасної української дитячої літератури Всеволода Нестайка з переглядом буктрейлера та телефільма "Одиниця з обманом". Зі слів самого автора книг:
А вам, дорогі мої читачі, хочу сказати - не поспішайте, як я колись, швидше виростати. Бо дитячі роки неповторні. І якщо Ява й Павлуша допоможуть вам на якісь хвилини гостріше відчути радість веселого, щедрого на пригоди й витівки дитинства, я буду щасливий.


Коментарі