Формула здорового способу життя

Дев’ять десятих нашого щастя залежать від здоров’я.
(Артур Шопенгауер)
Мудрець буде швидше уникати хвороб, ніж вибиратиме засоби проти них.
(Томас Мор)
7 квітня у день створення в 1948 роцы Всесвітньої організації охорони здоров'я (ВООЗ) відзначається Всесвітній день здоров'я. Щорічне проведення Дня здоров'я стало традицією з 1950 року. Заходи Дня проводяться для того, щоб люди могли зрозуміти, як багато значить здоров'я в їхньому житті. Щоб привернути увагу юних читачів до проблем здоров'я та його захисту, я провела для них захід, присвячений здоровому способу життя. Здоровий спосіб життя передбачає дотримання виконання певних правил, що забезпечують гармонійний розвиток, високу працездатність, духовну рівновагу та здоров’я людини. З яких чинників складається формула здорового способу життя?


Перший чинник здорового способу життя - це раціональне харчування.  Кількість їжі повинна бути достатньою, щоб вона забезпечила добові енерговитрати організму. Якість їжі передбачає правильне співвідношення жирів, білків, вуглеводів, вітамінів, мікроелементів, води відповідно до вікових періодів. Режим прийому їжі повинен бути правильно організований.

Другий чинник здорового способу життя - достатня рухова активність. 10 хвилин руху щодня  продовжують життя  на 2 роки. Гіподинамія атрофує м'язи, вимиває кальцій із кісток, знижує опірність організму, сприяє атеросклерозу, ожирінню, інсульту та інфаркту.

Третій чинник здорового способу життя - відмова від шкідливих звичок. Шкідливі звички вкорочують життя на 30 хв/день! Чим швидше ми позбудемось їх, тим краще будемо себе почувати, матимемо більше шансів уникнути серйозних захворювань (хвороб судин, серця, внутрішніх органів, раку і т.д.) та патологічної старості з "букетом" хронічних хвороб. 

Четвертий чинник здорового способу життя - психічне здоров’я. Невід'ємною частиною здорового способу життя є позитивне мислення, хороший настрій: покращується обмін речовин, міцніє імунітет, сповільнюються процеси старіння. Важлива деталь – 7-8-годинний сон. Сон менше 7 годин збільшує ризик інсультів та інфарктів на 33%! 

П’ятий чинник здорового способу життя - особиста гнігієна. Особиста гігієна - основа здорового способу життя, умова ефективної профілактики різних захворювань.  Це зокрема, гігієна тіла, зубів і порожнини рота.

Коментарі