Тендітні метелики в техніці оригамі

З незапам'ятних часів метелики асоціюються з весною, красою та вічністю. Вони були символом безсмерття, щастя, вірності та любові. Древні греки вважали метелика символом безсмертя, для слов’ян він був уособленням воскреслої душі, а в Стародавній Мексиці метелика пов’язували з Сонцем та мерехтливим вогнем. На черговому майстер класі я запропонувала учасникам гуртка виготовити метеликів оригамі у стилі вінтаж. Ці загадкові і безперечно красиві істоти є джерелом поетичного натхнення. Крихітного метелика здавна любили і поважали у всьому світі, про нього складали цікаві легенди та притчі і ось одну з них я розповіла нашим діткам, від якої усі були в захопленні.



Притча про мудреця і метелика 🦋

Багато років тому в одному місті жив дуже мудрий чоловік. До нього часто приходили люди за порадою. Кожному з них він примудрявся дати дуже хорошу і правильну пораду. Слава про його мудрість рознеслася всюди.

Одного дня його слава дійшла до ще одного чоловіка, який теж був мудрим і відомим в окрузі. Цей чоловік теж допомагав іншим людям. Йому подобалося те, що його вважають наймудрішим і прислухаються до його порад. І коли він дізнався, що є ще один мудрець, то став злитися на нього за те що втрачає свою популярність. І став думати, як довести іншим людям, що насправді мудрішим є він.

Довго він думав і вирішив: "Я візьму метелика, заховаю його між долонь, підійду на очах у усіх до мудреця і запитаю його: "Скажи, що у мене в руках"?. Він, звичайно ж, великий мудрець, тому він здогадається і скаже: "У тебе в руках метелик". Тоді я його запитаю: "А який це метелик, живий чи мертвий"? І якщо він скаже, що метелик живий, тоді я легенький натисну її своїми долонями так, що коли я їх розкрию, то усі побачать, що він мертвий. А якщо він скаже, що метелик мертвий, тоді я відпущу його і він полетить. І тоді усі побачать, що він виявився не правий". Так він і зробив. Узяв метелика, підійшов до мудреця і запитав його:

- Скажи, що у мене в руках? Мудрець подивився і сказав: - У тебе в руках метелик. Тоді він запитав мудреця: - Скажи, живий він - чи мертвий? Мудрець подивився йому в очі, подумав і сказав: - Все буде так , як ти захочеш.

Коментарі