Я жінка! Я весна! Я мати!


З ледь відчутним весняним подихом приходить до нас чудове жіноче свято – 8 Березня. Цей святковий день несе у світ ніжність і красу. Адже усе найдорожче, що є у нашому житті – щастя, радість, надія та кохання – пов’язане з жінкою.

Жінка – світло свого дому, серце сім'ї, хранителька і захисниця родинного вогнища. Вона дарує любов та ніжність, вислуховує, втішає, підбадьорює та прощає. Навколо неї все стає на свої місця, єднається, віднаходить гармонію, розцвітає...

Саме в день 8 березня так багато квітів, привітань адресують коханим, милим, неповторним, єдиним жінкам. Напередодні жіночого свята в бібліотеці оформлена виставка- калейдоскоп «Я жінка! Я весна! Я мати!». Про життя, мудрість, вроду, розум, могутність, талант, шляхетність читачі дізнаються з книг Ніни Фіалко «Ріка життя», «Кохання з першого погляду», «Гніздо для зозулі», О. Печорна «Фортеця для серця», Ніка Нікалео «Квітникарка», Е. Сафарлі «Чекай удома, коли повернуся», Д. Сакердоті «Недай меня в обиду», Н. Спаркс «Любий Джоне», П. Рейзін «Щастя для кожного» та багатьох інших.

Героїні цих книжок дуже різні, але їх об’єднує бажання бути щасливими і дарувати щастя іншим, кохати і бути коханими. Все так просто і надзвичайно складно. Гортаючи сторінки цих книжок розумієш, що без жінок у світі ніколи б не було стільки світла, краси, любові і тепла.

                                             Зі святом весни вас, любі жінки!



Коментарі