Здоровий спосіб життя – шлях до довголіття


Сучасний світ відкриває перед нами великі можливості, ми поспішаємо жити не замислюючись над тим, що іноді потрібно зупинитися, потурбуватися про себе, про своє життя, лише здорова людина відчуває себе повноцінною особистістю, і лише здорова людина приносить користь суспільству. Здоров'я - одна з основних умов щастя людини.
7 квітня міжнародне співтовариство відзначає Всесвітній день здоров'я. Це свято було засновано на честь створення Всесвітньої організації охорони здоров'я.
До Всесвітнього дня здоров’я представлена пізнавальна мандрівка "Здоровий спосіб життя – шлях до довголіття". Бережіть себе і свій організм, радійте життю, набувайте хороших звичок, привчайте себе до активного і здорового способу життя, будьте розумними і мудрими, впевнено крокуйте до «Країни Міцного Здоров'я» і пам'ятайте, що Ваше здоров'я - у ваших руках.


Коментарі