Книга. Дитина. Родина.

15 травня Міжнародний день сім’ї

Сім’я – це щастя, любов і удача,

Сім’я – це влітку поїздки на дачу.

Сім’я – це свято, сімейні дати,

Подарунки, покупки, приємні витрати.

Народження діток, перший крок, перший лепет,

Віра в найкраще, хвилювання і трепет.

Сім’я – дружна праця і вічні турботи,

Сім’я – це вдома багато роботи.

Сім’я – це складно. Сім’я – це важливо.

Сім’я – це коли все на світі можливо.

Книга в житті дитини має велике і важливе значення. З дитинства за читанням книг людина активно розвиває своє мислення. Книга пробуджує як думки, так і уяву, відкриває перед дитиною новий, ще незвіданий і величезний світ. Читання формує світогляд, цінності, переконання, особисту філософію.
Міжнародний день сім’ї в кожній країні має власні традиції, але всі вони зводяться до того, що це основний осередок суспільства, що є фундаментом всіх інших. Оскільки цей день не оголосили офіційним вихідним, то його варто святкувати в колі родини – саме так, як подобається вам. 
До Міжнародного дня сім’ї бібліотекарем створено віртуальну книжкову виставку відповідного тематичного спрямування, знайомлячись з якою користувач може віднайти для себе багато цікавого та корисного, що можна прочитати у колі сім'ї.

Коментарі